To jest wersja archiwalna z dnia: 20.11.2017, zmieniona z powodu:
Dodano plan przetargów na 2018 rok.
Referat Zamówień Publicznych, Pozyskiwania Funduszy Zewnętrznych i Promocji
Kierownik - Bogusława Gaworowska, tel. 44 6163976, pok. 13
Adrianna Drzynicka-Kania, tel. 44 6163978, pok. 13
- fundusze unijne
Anita Rojek/Ilona Warych, tel. 44 6163978, pok. 13
- zamówienia publiczne
Anna Wiktorowicz, tel. 44 6163978, pok. 13
– promocja (w tym promocja specjalnej strefy ekonomicznej, terenów inwestycyjnych), kontakty z przedsiębiorcami
Małgorzata Grabowska/Patrycja Piechura, tel. 44 6163976, pok. 13
- dotacje
- zamówienia publiczne
Do zadań Referatu Zamówień Publicznych, Pozyskiwania Funduszy Zewnętrznych i Promocji należy:
1) prowadzenie spraw z zakresu ustawy prawo zamówień publicznych:
a) prowadzenie spraw z zakresu ustawy o działalności pożytku publicznego i wolontariacie,
b) prowadzenie spraw związanych z udzielaniem dotacji gminnych w zakresie spraw nie objętych ustawą o działalności pożytku publicznego i wolontariacie;
2) pozyskiwanie środków finansowych:
a) prognozowanie, opracowywanie i koordynowanie projektów kierowanych do funduszy unijnych oraz przedsięwzięć możliwych do sfinansowania ze środków pochodzących z innych źródeł,
b) prowadzenie działalności związanej z pozyskiwaniem zewnętrznych środków finansowych na potrzeby inwestycyjne Gminy;
3) prowadzenie prac związanych z promocją Gminy:
a) gromadzenie informacji o Gminie i przygotowywanie materiałów promujących Gminę na zewnątrz,
b) pomoc w przygotowaniu notatek i informacji do środków masowego przekazu,
c) organizowanie współpracy Gminy z innymi jednostkami samorządu terytorialnego i z zagranicą,
d) prowadzenie działań na rzecz pozyskiwania inwestorów dla terenu Gminy,
e) redagowanie biuletynu informacyjnego Gminy;
4) prowadzenie spraw z zakresu ochrony zdrowia;
5) prowadzenie spraw z zakresu turystki.
Data wydruku:
04.05.2024 10:06:49
www.bip.wola-krzysztoporska.pl
Opublikował:
Błażej Ligęza
Publikacja dnia:
20.11.2017
Podpisał:
Bogusława Gaworowska
Dokument z dnia:
20.11.2017
Dokument oglądany razy:
9018