Oferta pracy w Referacie Budownictwa (umowa o zastępstwo)
1. Dane podstawowe:
1) Komórka organizacyjna: Referat Budownictwa
2) Wymiar etatu: umowa o zastępstwo na czas usprawiedliwionej nieobecności w pracy pracownika, pełen wymiar czasu pracy.
2. Wymagania niezbędne:
1) obywatelstwo polskie;
2) pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych;
3) brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;
4) nieposzlakowana opinia;
5) znajomość przepisów ustawy prawo budowlane; ustawy kodeks postępowania administracyjnego; ustawy o samorządzie gminnym.
3. Wymagania preferowane od kandydata:
1. wykształcenie: preferowane wyższe na kierunku: budownictwo, inny związany z zakresem zadań wykonywanych na przedmiotowym stanowisku;
2. biegła umiejętność obsługi komputera;
3. umiejętność organizacji pracy na zajmowanym stanowisku;
4. cechy charakteru:
a/ punktualność i dokładność;
b/ komunikatywność;
c/ odporność na stres;
d/ wysoka kultura osobista;
e/ samodzielność.
4. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
1) prowadzenie dokumentacji inwestycji gminnych,
2) udział w czynnościach odbiorowych inwestycji gminnych,
3) prowadzenie spraw związanych z adaptacją, remontem oraz bieżącym utrzymaniem budynków gminnych,
4) prowadzenie spraw związanych z zajęciem pasa drogowego,
5) prowadzenie spraw z zakresu gospodarki komunalnej tj.:
a) energetyki i telekomunikacji,
b) cmentarzy w tym cmentarzy wojennych,
c) oświetlenia ulicznego,
d) kanalizacji sanitarnej i deszczowej,
6) sporządzanie sprawozdań i analiz wynikających z zakresu działania stanowiska,
7) inne, powierzone przez kierownika Referatu Budownictwa
5. Informacje o warunkach i miejscu pracy:
praca biurowa przy komputerze z możliwością wyjazdu w teren w ramach zakresu wykonywanych zadań
budynek nie jest przystosowany dla osób niepełnosprawnych ruchowo
umowa na zastępstwo na czas usprawiedliwionej nieobecność w pracy pracownika.
6. Dokumenty wymagane w ofertach pracy składanych przez kandydatów:
1. życiorys zawodowy zawierający wykaz wszystkich dotychczasowych miejsc pracy kandydata z wyszczególnieniem stażu pracy w tych miejscach oraz przebieg nauki z wyszczególnieniem wszystkich ukończonych szkół i uczelni;
2. list motywacyjny;
3. kopia lub odpis dokumentów potwierdzających:
a/ wykształcenie;
b/ staż pracy;
c/ posiadane kwalifikacje i umiejętności;
4. kwestionariusz osobowy;
Wszystkie kserokopie dokumentów muszą być poświadczone „za zgodność z oryginałem" podpisem kandydata.
7. Przebieg postępowania rekrutacji:
1) Ofertę pracy zawierającą wymagane dokumenty należy składać w kopercie z dopiskiem „Oferta pracy - nabór w Referacie Budownictwa" osobiście w siedzibie Urzędu Gminy Wola Krzysztoporska, ul. Kościuszki 5, w sekretariacie, w następujących godzinach:
a/ poniedziałek w godzinach od 900 do 1700
b/ od wtorku do piątku w godzinach od 730 do 1530 lub przesłać pocztą w terminie do dnia 5 grudnia 2017 roku (decyduje data wpłynięcia
oferty do Urzędu Gminy).
Prosimy o podanie telefonu kontaktowego.
2) Oferty pracy, które wpłyną do urzędu po wyżej określonym terminie, nie będą rozpatrywane.
3) Zastrzega się prawo do kontaktu w sprawie zatrudnienia tylko z wybranymi kandydatami, z którymi zostanie przeprowadzona rozmowa kwalifikacyjna w terminie uzgodnionym telefonicznie.
4) Wszelkich informacji udziela kierownik Referatu Organizacji i Kadr - Iwona Stępień tel. /44/ 616-39-86 e-mail: i.stepien@wola-krzysztoporska.pl
8. Informacja o istotnych warunkach stosunku pracy.
Zastrzega się wolę zatrudnienia wybranego kandydata na czas określony (umowa o zastępstwo na czas usprawiedliwionej nieobecności w pracy pracownika).
Informacja:
Rekrutacja nie jest prowadzona w oparciu o przepisy ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych.
Publikacja dnia: 27.11.2017, 11:15